fint väder ute


2008-08-25 @ 18:36:06

åå..sådan underbart fin dag det har varit idag. Fint väder o massa sool. Har hållt på att putsa våra fönster i köket o ta bort de gamla persiennerna där med då de är kaputt! Ska ersättas med ikeas träpersienner i vitt. Det kommer bli kalasfint tror jag :) Har varit jobbigt o jobba idag. Vaknade i morse med världens värk i axlarna, dessutom har jag haft ont i ena lår/bakhalvan idag, så fort man har stått för länge på ett visst sätt eller går på ett visst sätt så hugger det till! jobbigt värre. Men men.. sådant e livet. Förhoppningsvis blir det ju en bättre dag imorn :) Nähä..ska väl ta o gå ut till Andreas lite. Han håller på å gör underarbete för murstenarna vi ska lägga under vårat nya staket.

Sen ska jag nog ta o äta lite med. Är hungrig. Lasagne får det bli :)

Imorn skulle det regna. så tror jag ska ta o börja riva lite tapeter i tvättstugan faktiskt, fast de blir ju inte förrän på eftermiddagen efter jobbet i så fall.

Vad har du gjort idag då?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback