första prommen


2008-12-16 @ 14:59:59

nu har  vi precis kommit hem från vår första promenad till byn. gick jättebra,elliott sov hela färden. men tror de vart för påfrestande för mig, för de stack o tryckte nästan på lite där nere, så får nog ta de lugnt o försiktigt..e kanske stgnen som spökar lite.

nu har jag ätit lite gröt o surfar med elliott i vänster famn. ikväll ska vi se om elliott inte kan få träffa sin extremt upptagna morfar som nästan aldrig e hemma..blir mys <3

ögat ser lite bättre ut idag som tur e *pusta ut*







Kommentarer
Postat av: erika

ååååå underbart, jag längtar så ja dör nu



har du itne lite mysiga bilder å bjuda på :D

2008-12-16 @ 15:17:19
Postat av: Anonym

Det låter ju som om du är den första i världen som någonsin har skaffat barn..

2008-12-16 @ 16:01:32
Postat av: Madelaine

Mysigt med första promenixen..Det är alla dem små grejerna jag längtar efter..Första promenaden, första badet, första leendet..Allting är ju en första gången..



Självklart kommer det bilder när jag är klar..om jag blir klar..pust



2008-12-16 @ 16:16:27
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Miian

ANONYM som förälder tycker man allt som händer är det störta som finns i heeela världen,sluta läs om det stör dej så mycket!!!!



Hej gumman ;)

Mys med promenix.

Ta inte ut dej,vila!

Kan vara eftervärkar med som du fått.

Jag hade lite sånt i mellanåt när allt skulle dra ihop sig.

Sköt om er!

Kram

2008-12-16 @ 19:38:52
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Cassandra

grattis till sonen.

kolla gärna in våran blogg

2008-12-16 @ 21:46:33
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback