huuuuh


2008-12-01 @ 15:01:03
denna dagen har gått fort den me. Åkte till mor fikade me alla mina fyra systrar efter elva. E inte vanligt att alla e hemma mitt på dagen en vanlig vardag. Efter fikat så erbjöd ja mig o min lillasyster att hjälpa en annan syster att julpynta eftersom hon inte mår helt okej efter thailandsresan. Så har julpyntat idag me. såå mysigt blev de.. var riktigt roligt. Älskar att julpynta. Var hemma vid halv tre o har sedan dess hunnit skala potatis o lite sådant. Nu ska ja sätta på potatisen så de blir lite potatismos o ugnsstekt falukorv sen..

Sedan blir det julfika hos lillasyster elinor eftersom hon gjort de julfint hemma hos sig, blir myys de =)

kramar till er alla!






Kommentarer
Postat av: Eva

du gillar falukorv? i alla former =)

jag vill åka till ikea idag och titta runt lite...

2008-12-01 @ 15:32:06
Postat av: Malin

hehe ja förstår de. Ja precis om du inte hade hunnit till bb ändå så är de kanske inte så lönt. Roligt me en massa julpynt och fika:) kramar

2008-12-01 @ 15:50:50
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: emlisch

till Eva: haha..ja de vet du väl att ja gör =) åå,va roligt me ikea. Vill me dit , men kommer inte orka me't

2008-12-01 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback