känslor som svallar


2008-12-22 @ 22:19:17
usch..sitter här o bölar igen..vad är de med mig? fick inte ihop mkt mjölk alls, inte ens 20. får testa en annan dag.
tittade nyss på våran underbara son när han gnydde o de va då ja brast i gråt, han e så liten o skör, o  han kan inte ens få mat av sin mamma. o så sa a att ja inte skulle va en sån sur***** för att han sa nåt o ja svarade på va han sa..blev inte bättre de inte...bläääääääääää

känner inte för nånting längre knappt, förutom o ta hand om elliott förstås, undrar om de ens blir jul..

////surpuppan






Kommentarer
Postat av: Ika

Brukar kallas hormoner! :P

Jag var likadan i början efter förlossningen.

Och by the way, grattis!

2008-12-22 @ 22:43:15
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Det kommer att gå över, du får ha lite tålamod bara=)

2008-12-23 @ 00:20:44
Postat av: *Sofie -Mamma till Alex*

Åh du ska inte må dåligt över detta!!!

Jag vet själv hur det är när amningen inte funkar, jag grät nästan konstant i 2 veckor när jag åkte in och ur sjukhuset med min mjölkstockning och tyckte jag var en sådan dålig mamma som inte kunde ge min son ordentligt med mat och fick ta till ersättning.

Nu i efterhand så insåg jag ju att det spelar inte alls någon roll ju!!!! Du verkar vara en underbar mamma som gör allt du kan för din son, om han blir mätt på ersättning eller bröstmjölk kvittar, du gör ju så gott du kan=) Försök njut av allt istället och se det inte som ett problem (låter kanske inte så lätt).

Jag hoppas att ni får en underbar första jul med sonen (för visst blir det jul!!!) Kramar

2008-12-23 @ 08:23:39
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: elina

förstår att det är jobbigt, men nu får han i alla fall den maten han behöver. Man får lov att vara ledsen när man inte kan amma fast man vill, men närheten du har med honom då den kommer du ha ändå ! Ni kommer ha ett band mellan er som ingen annan kan ta ifrån er, du får försöka se det från den ljusa sidan även ifall det kan vara svårt. Jag hoppas ni får en underbar jul tillsammans med sonen :) kram !

2008-12-23 @ 10:31:44
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Carro

kämpa på,, vet du klarar det,, han gillar dej ändå vetu ;) mat som mat.. hehe njut nu av lill killens första jul.. God jul på er.. kramar

2008-12-23 @ 12:40:17
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: cammie

känslor far upp och ner..har bölat här jag med.. =/



men bebisarna våra är ju det viktigaste. !

2008-12-23 @ 15:04:20
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback