kväller igen


2008-12-04 @ 18:00:55
denna dagen har sprungit iväg som ja vet inte vad. Har haft fullt upp. Var o hjälpte mor o sätta upp lite tavlor o julkulor förut, sen åkte jag hem. Började med bottnarna till daimtårtan sen. Tog tid eftersom de ska va inne i 90 minuter. Efter de blev de o steka fläskfilen o slänga in den i ugnen. Sen kom älsklingen hem o va hungrig så fick steka pytt i panna till han. När fläskfilen va klar blev de o steka till kycklingen o ställa den i ugnen. Ja just de, gjorde pizzasallad medan ja väntade på bottnarna.. vart vääldigt god om ja får säga't själv. Tänk då hur mums dne kommer va imorn när den stått o dragit sig i kylskåpet.

Vi har varit o handlat de sista till imorn nu så slipper åka o handla nåt imorn. känns rätt gött faktiskt.

Nu orkar jag inte göra nåt mer idag, ska kolla på tv nu ända till ja går o lägger mig hade jag tänkt. Så lat är jag, men man orkar inte hur mkt som helst som preggo. O tänk att de bara är nio dagar kvar till BF. SJUKT!

Ska ta o lägga ut recpetet på tårtan här i bloggen tänkte jag ifall nån vill ha.

IMORN BLIR MAN 25 DÅ..KÄNNS INGE SPECIELLT FAKTISKT. MAN BLIR JU BARA ÄLDRE O ÄLDRE..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback