min födelsedag o dagen efter


2008-12-07 @ 12:01:45
Ja..nu tänkte jag lägga ut lite bilder från de två kalasen.. tänker lägga ut bilder på mig själv me även om de inte är världens bästa eftersom man e svullen o stoooor o blek. Men det är bara för o visa att man e inte perfekt som gravid, finns ingen gravid människa i världen som e heelt perfekt (intalar jag mig iaf)


 från i fredagskväll, andreas mor o far, jag o andreas bror

+12 vita ikea asietter
presenterna ja fick från dom


presenten från älsklingen min <3

mer presenter från i fredags :

värmeljushållare, blomgrupphyacinter, handdukar från mor, far o ellen, ljus som ser ut som en julgranskula från emma fredrik o william.

presenter från igår (lördag):

växt från morbror peo o maj, en jättefin vit amaryllis, handdammsugare från mor o far, farmor, mormor, morbror o maj, emma fredrik o willam, elinor o jimmy, ellen o jocke. Har verkligen önskat mig en sådan jättelänge =) så nu kan man dra fram den om de blir lite småsmulor någonstans.


dukningen; innan folket kom



1.halva farmor, min syster emma o fredrik, morbror peo o jag. 2. morbror peos flint, jag, pappa, elinor, jimmy o jocke. 3.farmor, emma o fredrik, peo och bleka jag. 4.fredriks rygg, morbror peo, Älsk Andreas, pappa , elinor, jimmy, jocke.


1.vi bjöd på lite starkvinsglögg o även lättglögg me vaniljsmak, 2.william sitter bredvid sin mormor (min mamma) , och gammelmormor o leker med sin leksak som moster emelie köpt så han ska ha o leka me här, 3.willam äter majskrok, 4.william sitter mellan sina mostrar; snygg ellen o uppsvällda spökemelie.

tack så mkt allihopa för en kanon födelsedag :)








Kommentarer
Postat av: Madelaine

OJ vilken helg du haft! Full rulle deluxe!!



Ja man kommer nog slita sitt hår om man går över för länge..Jag börjar tro att jag säkert kommer gå över bara för att jag trott att jag ska få tidigare haha!

2008-12-07 @ 12:21:57
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: cammie

=) finns sådana typ 10 cm tomtar ifrån Kinderägg..ingen leksak då,men det är ju chokladen man är ute efter ;) borde ju självklart finnas i sverige oxå =) hihi

2008-12-07 @ 12:57:26
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja de e bra me full rulle så tiden går fort:) Den verkar gått fort för dig me. Fulle me kalas. Men de etrevligt. Ja de receptet jag hittade va verkligen bra:) Gjorde me kessella och de har nog stor betydelse. Om dom ska bli saftiga. (tror ja iaf) Kramar

2008-12-07 @ 13:44:15
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: *Carro med en bulle i ugnen*

åå så mysigt allt såg ut,, o du ser ju super frech ut enligt mej =) ja, ja har me tänkt så för julia, killen systerdotter e ju här flera gånger i veckan nästan o får sova i barnvagnen, tror den åker upp snart faktiskt ;)

2008-12-07 @ 14:10:24
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

full rulle under helgen =) vilket trevligt kalas du såg ut att ha! härligt att träffa släkten och äta gott och umgås! grattis i efterskott!

kraam

2008-12-07 @ 17:18:11
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: cammie

inte? borde finnas för dom e goda som attan ;)



har bott i norge sammanlagt 2½ år.

2008-12-07 @ 18:38:06
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: cammie

hehe. kanske det*



flyttade pga många saker..mycket problem och dåliga saker gjorde att jag bara "ville bort" helt enkelt. Flyttade tillbaka hem ett år med samma saker upprepade sig så jag drog hit en gång till..vart lite velig ;)

2008-12-07 @ 18:52:09
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback