oj oj oj..


2008-12-17 @ 13:32:10
har visst en hel drös med kommentarer o svara på =) ska ta o försöka fixa de under dagen. till er som redan har blogg o vill ha lösen så kommer jag nog skriva in de i e-mail adressfältet när jag kommenterar i eran blogg istället om de går bra`?

nu tänkte jag skriva en liten förlossningsberättelse, sedan måste jag till apoteket o lite så blir inte många kommentarsvar just nu.

älsk o elliott är ute o går en sväng så ja får vila mig lite grann, ville inte gå idag eftersom de gjorde ont efter promenaden igår.

hoppas alla mår jättebra.kramis






Kommentarer
Postat av: Tina

Hej!!

Jag vill jättegärna fortsätta läsa din blogg.

Har varit kul o få följa med dig i din graviditet och nu få se Elliott :)

Han är sååå söt!

2008-12-17 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback