SNÖÖÖÖ--------------9 dagar kvar =)


2008-12-04 @ 09:49:50
vaknade upp vid halv 6 i morse då min mage kurrade, skulle sätta mig o äta lite youghurt när ja fick se att de låg ett vitt täcke ute i trädgården. Mer snö än de va igår vill jag lova. Älsklingen fick till och med skotta lite innan han drog till jobbet.  Men nu är det 2-3 plusgrader ute så snön försvinner lika fort som den kom hit.

Försöker få fart på kaminen men de vill inte ta sig riktigt.

På tavlan idag då? ska ta o göra hemmagjort pizzasallad, göra iordning tillbehören som ska va på pizzA imorn (fläskfile, kyckling), sedan ska ja även försöka göra daimtårta. Hittade receptet hos mor efter mkt om om men så ja kunde kopiera.

Idag är det nio dagar kvar till bebis e beräknad att anlända. OCh en dag kvar till jag fyller 25 =)






Kommentarer
Postat av: Carro

mm d lätt gott med pizza sallad.. å fyller du imorgon? va fyller du? hihi..

ja e på piss humör o ska nog sova bort dagen.. haha

2008-12-04 @ 10:05:34
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Eva

jag måste få det receptet..på daimtårtan =)

kan du skicka det till min mail =)

2008-12-04 @ 10:45:12
Postat av: Madelaine

Tänk om bäbis bestämmer sig för att titta ut imorgon!! ;) Ja det är så synd att snö smälter bort..=( Jag vill ha iskallt och massa snö..

2008-12-04 @ 11:13:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: emlisch

mm..de ska du få. Men mailar inte över de förrän lite senare..har lite ja ska fixa me nu :) kram vännen

2008-12-04 @ 11:58:04
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback