söndag igen


2008-12-21 @ 21:15:46
Söndag igen, denna helgen har gått såå fort ju. gårdagen spenderades hos elliotts moster elinor som fyllde år. Blev smörgåstårta, paj o prinsesstårta där. Sedan på kvällen åkte vi till svärmor o svärfar. där var även andreas bror med familj o där firade vi lite julafton med julmat o massa julklappar till elliott o hans kusin oskar.
Elliott fick massa fina grejer =)

idag har vi varit i vadstena en sväng o blivit bjudna på julmat hos min farbror o faster. Min kusin och hennes kille var hemma från danmark, o vi hade inte setts sedan maj så var jätteskoj o träffa dom igen. Nu får de dock va me julmat tills på onsdag då det är julafton känner jag..hihi!

Imorn ska vi kanske åka in till mjölby en sväng o shoppa några julklappar till elliott, nåt måste ju han få me menar jag. Sedan fick vi pengar av elliotts gammelfarmor idag till o köpa honom kläder eftersom hon själv inte e riktigt haj på storlekar och sådant, tack =)

Imorn vid halv fyra ska vi till bvc me o väga lilla elliott igen, hoppas han gått upp nåt under de där två dagarna iaf. usch..fick så dåligt samvete när hon var här häromdagen..ville bara sätta mig i ett hörn o gråta..kände mig otillräcklig som mor. att de är mitt fel att han inte gått upp i vikt, att jag ammat honom för lite..o allt. Men de eju han som inte viljat ha mer heller så. aa guud..hoppas hoppas att de går uppåt imorn på vågen.

avslutar me två bilder på vår underbara skatt..eller vår lilla groda som vi fortfarande kallar honom ibland.

i pappas famn igår innnan läggdags




sover på mamma , ser ni hur mkt mörkt hår han har på bakhuvet?








Kommentarer
Postat av: Eva

han är lik pappan sin =)

2008-12-21 @ 21:30:58
Postat av: E

så söt så man vill äta upp honom :)

2008-12-21 @ 21:54:32
Postat av: Carro

åå han e så söt =)

2008-12-22 @ 09:32:35
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: *Sofie -Mamma till Alex*

Gud så söt han är=) Massor med fint hår!!!



tack för lösen. Önskar er en riktigt God Jul!!!!!!!!

Kram

2008-12-22 @ 14:43:03
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Mia

åh så sööt!

min son hade också mycket hår när han var bebis, och mörkt var det också. men nu är det ljust =)

2008-12-22 @ 15:38:01
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback