vikt


2008-12-15 @ 21:43:20

ställde mig på vågen i morse o fick se att jag iaf har gått ner tio kilon av de 17 kilon jag gick upp under graviditeten. Det trodde jag inte..när jag vägde mig ett dygn efter förlossningen hade jag gått ner fyra så. Men hakar inte upp mig så mkt på vikten ändå. huvudsaken är att allt gått bra, o att elliott mår bra.

Har skrivit ut några kort på fotopapper nu som A's föräldrar ville ha med sig o visa elliotts gammelmormor imorn. Ska sätta in kortet i en ram o slå in o så skriva att de e en julklapp från Elliott. Hoppas hon blir glad.


nu till familjen.

kramis







Kommentarer
Postat av: erika

hejj, ja har uppdaterat angelinas blogg nyss, hon ska vila nu =) så imorgon blire nog bebis





//

de där e ju den perfekta julklappen :D

2008-12-15 @ 22:02:41
Postat av: Miian

oh ni verkar ha det helt underbart,och må fantastiskt bra.

Ta tillvara på varenda sekund.

Gött att du gått ner så många kilon bara sådär ;)

vilken bonus ;)

Själv ska jag ta atg i mina gravkilon snaaart.

haha

Kramkramkram han är hur söt som helt

2008-12-15 @ 22:08:13
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Oj 10 kilo borta! Wow..



han är otroligt söt er lille pojk!

2008-12-16 @ 11:44:48
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback