Tänk rutigt/ blommigt till sommaren


2008-02-26 @ 20:26:10
finns så mkt söta kläder o ha på sig i vår/sommar. Har alltid varit emot rutiga kläder, men nu har jag faktiskt hittat några plagg jag skulle kunna tänka mig. Något annat som enligt mig funkar o går hem i både gardintyg, kläder, tapeter just nu är blommönster.


                                     

a linjeformat linne i 100 procent bomull 99:- Ellos
rutig klänning 249:- Ellos
rutig smocktop 149:- Halens





sockersöt klänning med spets ellos 249:-
lång klänning ellos 199:-
blommig klänning 559:- La redoute
blommig blus från soft grey, La redoute 379:-





tunika med smock la redoute 189:-
blommig smockklänning ellos 99:-

Bilderna är tagna från: Ellos, la redoute, halens






Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Jättefina kläder!!! Jag gillar med det blommiga=)

2008-02-27 @ 07:59:19
URL: http://mizzsofie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback