TV


2008-02-27 @ 15:19:42

Nu sitter man här framför tv igen med datorn i knät. Såg nyss reklam för kustbevakarna. Vad jag längtar tills imorn. Något annat jag sett fram emot hela veckan är Grey's anatomy ikväll. Det är min absoluta favoritserie, Fast tycker att det var bättre när dr burke var med innan alla nya kom. Sedan börjar ju den nya serien med Allison imorn på TV4 vid nio, det ska bli riktigt spännande me o se om det verkligen är något o ha.

Blir lite spännande ikväll med. Är faktiskt dessutom ett stort fan av serien det okända. Gillar o se bevis på att det finns en andevärld. Är väldigt fascinerad av spökställen. Fast visst..erkänner att ibland är en del av avsnitten inte ens intressanta o då brukar jag slå över till tv4 fakta och titta på förlossningsakuten vilket är väldigt intressant med.

haha..nu tycker ni säkert att jag är värsta tv tittaren, men så farligt är det faktiskt inte. Blir mest att man tittar på tv mellan 20-22 på kvällarna. Och ibland knappt det ens. För det mesta är man så trött så man somnar redan vid nio.

nähä..var väl allt jag hade just nu.

Glöm itne Grey's ikväll.

puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback