NU


2008-01-04 @ 22:13:33
nu  har ja varit igång o rensat lite på bloggen. Är dock lite knepigt för om man går in på google o söker så står det fortfarande några ord ur blogginlägg som inte existerar, skumtomte eller vad?

Jaja..min tanke med det hela är att nu är det ett nytt år. Ut med det gamla o in med det nya. Man har mkt o vara tacksam för ju. Har en sambo, har familj, vänner, ett jobb o gå till, är ung o frisk.
Nu ska här laddas med massa roliga saker som inspirerar. lär nog bli en hel del husprat o bilder kan jag redan nu säga :)

skriver mer imorn.

ha det bra. Puss puss






Kommentarer
Postat av: Maya

Tack så mycket för tipset, de behövde jag :) men testa även ego girl du också. har fått så många kommentarer om att den vart bra :)

2008-01-04 @ 23:45:21
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Emma

okej blkev du typ dålig i magen å sånt av pulvret eller??
Igårkväll blev jag akut jättekass i magen, och då menar jag verkligen dålig i magen och idag när jag vaknade så har jag blivit dunderförkyl och det känns som infektion i kroppen och jag snyter mig å snyter mig men det bildas bara mer å mer!
undrar om det är pulvret eller vad det är...jag kan iaf inte träna när jag är sån här så detta suger röv riktigt ordentligt!

2008-01-05 @ 10:38:16
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback