jag ser fet ut.


2008-07-11 @ 21:28:25
japps..börjar se riktigt fet ut. Fast magen har inte riktigt blivit rund än..den är bara allmänt fetaktig. Ser ut som jag levt på big mac varje dag i flera månader typ. Fastän jag inte har det! vill få en rund bebismage snart nu..tycker det är gulligt med bebismagar, fetmagar e de värre med.hihi

i morse när väckarklockan ringde o jag skulle gå upp så fick jag såklart kramp i vaderna. så fick ligga kvar i sängen en stund tills den största smärtan hade gått över.Är inte ovanligt att jag får kramp i vaderna var o varannan natt annars.


kanske lägger ut nån bild imorn förmiddag förresten..på vad får vi se ;)

nu har man bara fyra arbetsdagar kvar tills de e  semester, det är gott de. nästa lördag åker vi till köpingsvik =)

ha de gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback