v 20+3


2008-07-29 @ 19:56:28

Idag har buffeluffen i magen varit igång o levt lite i mammas mage igen, jag gillar det skarpt vill jag säga. Att känna att nån lever därinne i magen.

buffeluffen är nu ca 14-16 cm från huvud till stjärt och väger ca 250 gram.


  •  Första dagen for din senaste mens var 08-Mar-2008
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 13-Dec-2008
  •  Du är gravid i vecka 20+3 (läs mer).
  •  Du har klarat av 51% av graviditeten.
  •  Du har 136 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 08-Mar-2008 till 06-Jun-2008
  •  Din andra trimester varar från 07-Jun-2008 till 04-Sep-2008
  •  Din tredje trimester varar från 05-Sep-2008 till 13-Dec-2008

  • (text stulen från blimamma.se)

    Förresten så har jag fått massa utslag på min kropp..vet inte vad det kan bero på? de ser ut som myggbett och kliar massor. Kan dock inte vara myggbett för har aldrig varit med om att mygg bitit en så nära ett annat myggbett. Kan de ha något o göra med att jag badat i pool kanske? eller någon som vet?

    Jag är sugen på polly idag. ska fjäska lite för darlingen o se om han kan åka o köpa lite.. *blink blink*

    nähä..ha en trevlig sommarkväll







    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback