Väääärmebölja


2008-07-29 @ 18:37:12
fy vad hett det är. Vet att man inte ska klaga nu när värmen äntligen kommit, men ändå! Kan lova att det blivit mkt badande i poolen de senaste dagarna! Idag och igår blev det lite fix i trädgården, vi rensade ett land som vi ska så igen med gräs, tog upp fågeldammen, staketet som var murket o dant på framsidan är nu även väck. Tanken är att det ska dit ett nytt innan semesterns slut!

Sitter här o håller på att fylla i lite papper om havandeskapspenning. När vi var på  kursen så rekommenderades det att man skickar in det tidigt eftersom det ibland kan ta tid att behandla alla ärenden hos försäkringkassan. Är inte lätt o fylla i sådana papper vill jag lova. Först o räkna ut datum då man tidigast kan ta ut penningen o sådant. SEdan är det det där med o fylla i hur många kilon man lyfter varjedag och bla bla bla..känner jag mig själv rätt så får jag nog gå till kontoret på mitt jobb så får vi hjälpas åt med o fylla i allt. Det är ju rena rama grekiskan det där!

VAd har alla andra gjort idag då?

nu ska jag laga tacos..mumma!

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback