Deltävlingen av melodifestivalen!


2008-03-02 @ 11:34:36
Va de nån mer än jag som kollade på melodifestivalen igår eller? DEt var väl rätt låtar som gick vidare, men tycker linda o charlotte var rätt diviga faktiskt det syntes liksom på dom att de var bombsäkra på att de skulle gå direkt till finalen!
 Vad har hänt med charlotte egentligen? Hon har aldrig sett så illa ut som hon gjorde nu. Ser ut som en riktigt sminkad transa faktiskt! Va de enda jag tänkte på när man såg henne. Blundade man o bara lyssnade så tyckte jag att låten var ganska skaplig iaf!

Idag skiner solen ute..har varit på dejt med solariet. Har inte solat på jättelänge, och kände mig likblek i morse när jag vaknade. Vem vet..det kanske e skönt ute me om man sitter i lä någonstans? är faktiskt värt o kolla..för det är gött o få frisk luft med ju.


sitter här o letar runt efter ett par "dirty dancing skor" ett par sådan där vita tygskor som baby har när hon dansar för sig själv i trä trappen. Tycker det är fint med sådana skor. Hittar dock bara beiga och svarta! Någon som sett några?? 

 Behöver verkligen köpa lite nya skor o kläder nu känner jag..men pengarna ska ju räcka till så mycket annat oxå tyvärr. :(

nähä...skriver nog nåt senare igen.

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback