dumma dumma.


2008-03-19 @ 18:18:42
Kom precis hem. har varit ute och gått en sväng. Är så irriterad på min stegräknare. Först så stannade den upp på antalet, så när jag säkert hade gått typ 1500-2000 steg till och jag tittade på den så stod den på samma som den gjorde innan. Sen tittade jag på den när jag släppte av mamma o syster hemma o skulle fortsätta o gå själv, då va den på 6000, o sen när jag kom hem så hade den nollställt sig!!! Fyy,,vad arg man kan bli då! Undrar vad jag gjorde för fel.

ska nog testa o sätta den vid foten istället, då e de ju inget som kan komma åt den iaf.

Så under promenaden blev det säkert 9000 steg. O sen har jag ju gått typ 1000 här hemma o sen har jag varit och handlat på city gross o då gör man ju inget annat än att springa o virra runt. Tyvärr så glömde jag stegräknaren på hallbänken hemma så vet inte hur många steg det blev där.

Men.. 10000 steg har jag åtminstone gjort idag iaf. Och det känns bra :)


sen får vi se hur många det blir imorn ;)

ha de

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback