ett tag senare.


2008-03-10 @ 17:06:20
jahopp..då va de ett tag sen man skrev här igen då. Har varit full rulle på sistone!

Helgen bara susade förbi i ultrarapid fart kändes det som. I Fredags tog vi det lugnt, somnade dock vid nio på kvällen bara för man va så trött efter en hård arbetsvecka. I lördags städade vi huset, fikade o grejade och på kvällen va vi på Revy som jobbet bjöd oss på. Vi hade lite folk här hos oss innan, och sedan blev det efterfest här med. Var riktigt roligt faktiskt!  I söndags var man lite dagen efter om man säger så, så låg mest på soffan. Och så var vi hos svärmor o svärfar o åt middag o träffade brorsonen o svåger o svägerskan!

Har suttit o letat som en galning efter en sommarstuga som e ledig för uthyrning någon vecka under perioden v30-33 på Öland. Det är inte lätt vill jag lova folket! Tror jag hittat nån men man vet ju inte om den är bokad än eller inte, för har inte fått något svar på mitt mejl.

Det blir ett måste i sommar; en liten tripp till öland. Me do like a lot!

Funderar på att påskpynta lite smått idag; men ska till ullared på onsdag så det blir säkert att man köper massa pynt där med..så kanske e det bäst att jag väntar med de tills dess ;)

nähä..ha det superbäst allihopa!

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback