Nu har man fått löss oxå.


2008-03-20 @ 15:02:56
Puh..har städat klart nu. Det vart en pärs..eller ja..fick mer extraarbete om man säger så. Skulle damma av lite på skänken där jag ställt björkriset, var bara det att hela skänken var full med små kryp, löss av något slag rättare sagt. Fyy, vad äckligt det var. Spelade ingen roll hur mkt jag än torkade bort dom så dök det upp nya, men nu tror jag att de har försvunnit. Tog bort fyra stycken som jag hoppas va de sista förut. Var bara o ställa ut vasen med påskriset utanför huset i trädgården istället!
Så nu får folket som går förbi njuta av dom istället!

Näää..fy, känns som det kryper på hela kroppen, måste nog ta och duscha av mig!


image567
Dumma, dumma :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback