Riktigt bra filmer.


2008-03-21 @ 19:59:17

Har en sak jag måste erkänna ; jag är ett stort fan av jane austen, både böckerna och filmerna som gjorts på böckerna.

Och nu när jag kollade in lite filmer på ginza så fick jag se att det kommit två nya; northanger abbey, en ung jane austen. Det är två filmer jag verkligen måste köpa. Vet inte vad det är med hennes böcker o med filmerna som gör att man gillar dom så mkt. Men kanske kan det vara att det var så annorlunda för flera hundra år sedan. De flesta böckerna o filmerna handlar ju trots allt om kärlek över gränserna, om tjejen som alltid får den hon vill ha i slutändan. Lite av en prinsesshistoria.Sedan tycker jag att de manliga skådespelarna ser lite extra bra ut i sina stiliga kläder o polisonger..haha!


måste ha, måste ha!

Har sedan innan stolthet och fördomsserien, stolthet och fördom (FILMEN), Emma ( gweneth paltrow), mansfield park.


Alla bilder är från Ginza







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback