spaeftermiddag med emelie


2008-03-15 @ 18:01:54
ja.. städning hela dagen, o påskpyntning har de varit på tapeten idag. Allt e nu klart. Det enda som fattas är påskriset.Har försökt pika min kära man att han ska åka o sno lite björkris någonstans..men han verkar inte förstå. Så får väl ge mig ut o sno lite någonstans imorn förmiddag tänkte jag.



image494

Nu på eftermiddagen har jag haft lite hemmaspa. Fick ett paket med posten med kroppspeeling, kroppslotion, massageolja och ansiktsmask samt en vante till peelingen.



Idag gick ansiktsmasken åt kan jag lova titta bara på Emelie the ghost--->
Masken lät jag sitta i i cirka 15 minuter sen tvättade jag bort den. Hade inte tålamod till o ha den kvar i 20 som det stod. (10-20 min stod de så).

Såhär mysigt hade jag det på badrummet medan jag väntade på att masken skulle va klar. Hade till och med en allt i hemmet som jag läste under tiden.







image502
ikväll blir det faktiskt pizza och melodifestival med älskligen.


ha en bra kväll allihopa.

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback