fuck :(


2008-05-25 @ 08:36:38
vad typiskt allt känns just nu då. Andreas kom hem från en fotbollsmatch igår o hade jätteont i axeln. Så han kommer få gå o ha ont i en vecka, han säger visserligen att det är okej o göra de sålänge de finns värktabletter men ändå. Inte nog med det. Andreas bror skulle till ödeshög igår o på vägen hit så la kylaren av! Så vi fick hjälpa till med o skjutsa hem dom igår. EFtersom de hade både barnvagn o två hundar så gick det åt två bilar till o skjutsa hem allt. Mitt i allt detta när vi är på väg o ska åka hemåt igen så går inte våran bil o starta!

Dumma dumma säger jag bara! det stod nyckelfel. Så andreas tar ur nyckeln o sätter in den flera gånger till utan resultat! O jag min dummer fick på mig fel jacka när vi åkte så min nyckel låg i andra jackan. Resultatet blev att vi fick åka hem UTAN bil o med Andreas far! Så nu på morgonen har andreas åkt med den andra nyckeln för o se om det bara var så enkelt! Är det inte nyckeln så innebär det o lämna in bilen på verkstaden.

Så då kommer nästa problem, vi ska åka till flygplatsen inatt, hur ska vi ta oss dit? usch..strul strul strul. Som alltid när man ska göra nåt man ser fram emot!

hoppas de löser sig. Även om nyckeln funkar så vet jag inte om vi törs åka i bilen ifall att samma sak händer när vi åker inatt. Tänk om vi inte hinner fram till flygplatsen? fyyyyyy

nähä..skulle bara skriva av mig lite..har en miljon saker o göra nu!

ha de bra allihopa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback