haha..


2008-05-01 @ 09:18:03
antar att jag såg på för mkt förlossningsprogram igår på tvn. Såg på både riskförlossningar och förlossningskliniken. vilket resulterade i att jag drömde att sis fick åka till bb inatt. Har börjat drömma extremt mkt nu om nätterna tycker jag. sådant där som inte ens har något sammanhang ibland faktiskt.


Igår va de lugnt, jag och darlingen grillade lite hemmagjorda hamburgare, såg på tv. Vi skulle åkt till omberg och kollat på fyrverkerierna från hästholmen men båda var så trötta efter en hård o jobbig arbetsdag så vi stannade faktiskt hemma.

idag blir det nog o greja lite i trädgården faktiskt.

hoppas alla har det bra.

24 dagar kvar
puss puss






Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 16:32:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback