Nu är de helg!


2008-05-16 @ 07:44:19
Fredag morgon o man är ledig. Så gött!  det är lustigt, även fast jag igårkväll visste att jag skulle va ledig idag så slocknade jag som vanligt vid tvn vid halv nio. Men sov dock till sju istället för fem o det behövdes!

Vad har då hänt i veckan? ja ni..inte så mkt faktiskt jobb jobb, lite sol. och hör o häpna, var o klippte mig i onsdags med. Det blev en rejäl bit kan jag avslöja. Tänkte att det kunde va bra o bli av med allt trassel inför resan.

Idag ska jag och andreas åka till stan o shoppa kläder. Bikinis behöver inhandlas, shorts, linnen med mera dessutom. Så räknar me o bli några tusenlappar fattigare idag. Men sen har man ju kläder o ha när man kommit hem sen med om det är fint väder. När vi kommer hem så jobbar vi i två dagar, sedan är det nationaldagen. Och veckan därpå är jag ledig fredagen igen eftersom syrran tar studenten. det vill man ju inte missa!

Fattar inte att det är en vecka o två dagar kvar tills vi åker. Känns som man glömt något som man borde tänkt på långt innan. Men vi får väl se.

nähä. om man skulle göra vid sig lite då.

ha de bra

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback