Emelies shopping.


2008-11-14 @ 13:46:57
Är nästintill precis hemkommen från citygross. Skönt o vara hemma faktiskt. Avnjöt precis två smörgåsar o ett stort glas fruktsoppa, det var mums vill jag lova =) tänkte visa lite bilder på va ja lagt mina pengar på på sistone. Som tur va så fick ja lön idag så ja kunde köpa lite mat o sådant. Hoppas även att få hp ersättning den 25:e. Än  vågar ja inte be min sambo om några pengar. Men sedan när man går hemma o måste köpa massa blöjor o tjosan o får ersättning från fk så måste man ju.



var ju halva reapriset på en del saker så köpte en mysdräkt till bebben i storlek 62, har redan ganska mkt kläder i strl 52 o de växer ju ur de första kläderna fort så. Sedan köpte jag en babyfilt med grodor på (enbart för vi kallat bebisen för grodan innnan), sedan blev det ett paket med strumpor till mig, o en fin tröja. Tröjan visar ja inte bilder på här för den ligger hemma hos mor i säkert förvar till A's födelsedag.

Har blivit jultokig med förresten. Var ju på presenten i måndags en sväng med. Då köpte jag tre stycken porslinsramar till ljusstaken två i glansig silver o en i vitt me silvriga snöflingor på. Dessutom blev det tre röda ljus.

Vi var en sväng på jysk innan vi gick in till citygross. Där såg ja röda blockljus med renar på som va jättefina. Så köpte frya sådana, sedan fanns de jättefina kylskåpsmaneter med tomtenisse o tomteflicka på. Köpte tre paket med såndana =) Sedan på citygross köpte jag två kuddar med tomtar på, o så fick ja visst med mig en hel låda med skumtomtar =) Så nu är helgen o nästa vecka räddad när de gäller skumtomtar.



Just de..köpte ju en badtermometer med  


nähä...nu ska jag ta städa toaletten lite tror jag, i väntan på att sambon ska komma hem.

Sedan ska vi åka in till linköping o handla lite o sen gå på bio =)

kramar










Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Fina saker från KappAhl..Är det där en filt med grodor på? För gud va söt den va!!



Så lyckades du fixa mer skummisar med..=) hihi

2008-11-14 @ 13:56:24
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback