En lugn stund


2008-11-20 @ 15:37:51

Passar på att unna mig de just nu. Har varit full rulle hela dagen känns de som ändå. I morse blev det plock med ren tvätt, sedan mer o mer tvätt o ännu mer. Tror jag har vikt o hängt upp hur mkt tvätt som helst idag. Så nu är det snart tomt i tvättkorgen. Har kollat igenom mina julgardiner, tyckte inte alla va så fina så ska åka till bengtsson o köpa sen i em. Mor ville följa med så lovade o vänta på henne. Ska nog köpa lite jultyg till bebisrummet o ha i fönstret, sedan kanske till o göra ett litet bäddset av, o till tvättstugan.

Åkte till ica en sväng i förmiddags me o handlade lite så ja ska slippa handla imorn o så, köpte tofuline glass till emma som inte får äta mjölkprodukter  o heller inte vete, korn med mera pga att william inte tål det. Men vi andra kommer få tårta på lördag såklart =)
STannade hos mor på hemvägen o då stod hon utanför o pratade me just emma o william som va ute på promenad. Gud va han e sööööt, lilla gullungen. Så glad jämt me =)

När ja kom hem blev det bak, bakade kolakakor, blev negerbollar med ( a ringde o sa att han ville ha o snäll som ja e så gjorde ja negerbollar) plockade ur och i diskmaskinen. Efter baket blev de dags för matlagning. Idag stod det spaghetti med ost och skinksås till andreas o jag åt stuvade makaroner o falukorv. Så två olika rätter stod jag o lagade till idag. Tur att man har tid till de!

Städning har ja faktiskt inte hunnit me nån än, men hoppas på att iaf orka damma av huset idag, så får ja ta resten imorn sen.

nähä.. ska väl ta o lägga in lite ved i kaminen.


vad har ni för er idag då?

kramar







Kommentarer
Postat av: Carro

hemma efter en jobbig men rolig dag på ikea :D se vad ja köpt på min sida =) hoppas din dag varit bra.. kram kram

2008-11-20 @ 18:19:38
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback