Fredag kväll


2008-11-21 @ 20:51:30
har precis tittat klart på over her dead body. VAr faktiskt en riktigt bra film =) vi lyxade till de lite idag med pepparmixbiffar, helstekt potatis o pepparsås. Det var mums vill jag lova.Sedan blev det ett par dubbeljapp efter det. Fyyyy..va ja svullar. haha!

Jaja..ljusstakarna/julstjärnorna är uppe, A köpte mig en ny julstjärna som ja verkligen ville ha idag. Den va ganska dyr, men fick den ändå. Han är bäst mitt hjärta =) Har lite ljus o tomtar o sånt som ska fram, men  det får vänta till på söndag eller måndag tror jag.

Imorn blir de o gå upp tidigt o börja baka tårtbottnar till kalaset på eftermiddagen. Vi blir 16  stycken här i vårt hus. Ska bli mysigt de.

Just de ja..har packat klart min bb väska idag me. Så nu ligger allt däri. Inte för att ja förväntar mig att nåt ska hända. För kommer säkert bli en julbebis, men iaf. Då behöver man inte tänka på de mer.

nää..ja e trött o slö. Ska nog ta o lägga mig i sängen o somna till tvn.

kramar






Kommentarer
Postat av: brallan

ingen bebis =) har haft lite blogguppehåll. mkt annat man tänker på nu och jag blir så besviken varje gång man ringer förlossningen och berättar hur man mår och känner det och dem svarar "ja men då kommer något hända det närmaste dygnet" men inget händer :(:( så nu tar jag allt med en nypa salt och vill hon komma ut innan BF så får hon göra det, men ajg hoppas inte mer. lika bra :) hur känner du dig nu?? kramis

2008-11-21 @ 20:56:30
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Carro

låter som en häärlig dag :D o att helgen kommer bli likaså.. hälsa grattis till killen.. hihi..

fick du film tipset från mej må tro? hehe

2008-11-21 @ 21:20:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback