isch


2008-11-15 @ 10:29:00
håller på å dammar av lite här hemma.. Är inte så roligt vill jag lova. Men va ska man göra? har packat våran skötväska nu iaf. Nu undrar jag..hur ska ni göra? ska ni som är gravida ha med er skötväskan till bb? eller ska ni packa ner lite blöjor o sådant i er bb väska?

Usch..går ju in i v37 nu..känns skumt. De går så fort. Hoppas inge händer inom de två närmsta veckorna iaf. För ja har massa tvätt som jag vill ha tvättad först så man kan ha med sig de kläderna man planerat till bb, sedan har ja ju lite bebiskläder kvar o tvätta o så vill ja hinna julpynta o sy lite grejer med..får se hur de går me de. Ja tror itne de kommer hända nåt iaf. Men man vet ju aldrig! Känns ändå som man ska va förberedd i fall att.


shiiiit.. de här e inte lätt.






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Oj oj vecka 37! Gud va galet!!



jag ska packa ner blöjor osv i BB väskan tänkte jag..Sen om något saknas eller glöms bort får min älsk åka hem och hämta..=)



Massor att stå i !! Men ni har väl tvättstuga..då kan du väl tvätta hela dagen så är allt avklarat??

2008-11-15 @ 10:34:59
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

här blåser det oxå o har gj inåra dagar, (veckor) hihi.. hoppas eran kväll igår va myssig, o att du får en bra lördag =) kram kram

2008-11-15 @ 11:10:35
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

jag lämnar skötväskan hemma. kommer aldrig fixa att komma ihåg 2 väskor när jag knappt kan hålla koll på 1 hahah. så vi stoppar ner blöjor etc i BB väskan :)

2008-11-15 @ 11:57:31
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback