jag är trött nu


2008-11-04 @ 20:40:31
va jobbigt o sitta o lyssna i två o en halv timma. Men nu är det bara en tisdag till. SEdan är det klart. Känns skönt faktiskt. Vi stannade på mcdonlads på vägen hem o testade den nya hamburgaren california classic. Fy fan va äcklig den var. Beställde ändå utan bacon eftersom ja inte gillar de. MEn de hade vräkt på massa barbecuesås eller va de va på hamburgaren så de gick fan inte o äta. Älskling sa precis samma sak. Vi åt inte ens upp dom! så inge o rekommendera med andra ord.

Imorn blir de barnmorskan vid elva..sen ska ja handla lite mjölk, socker, vaniljsocker, smör med mera o saffran. Sen ska ja åka hem o baka lussekatter tror jag. Såå gott ju. Måste nog köpa must med.

Hoppas allt ser bra ut imorn nu då. Men de tror jag. De enda hon kan komma o klaga på e nog min vikt kanske..vi får se.


usch,..inge roligt är de  på tv ikväll heller. Va sur ja blir. får väl ta o lägga mig istället.

Nää..ska se om de finns nåt gott i kylskåpet.

ha en trevlig kväll allihopa. kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback