Julpynt


2008-11-23 @ 18:44:05
Nu är nog de mesta klart när de gäller julpynt faktiskt. Undrar va man ska göra i veckan då..hmmm.



I datarummet, i hallen, i sovrummet, korgen med julpåslakan i =)



i bebisrummet; fönstret, byrån, hyllan



har ju bäddaty sängen med så william har någonstans o ligga när han e här på besök o e trött. Han låg här igår o idag me en stund. fullkomligt älskar de här tomtarna som jag köpte i ullared, de kan stå eller så kan man hänga deras luvor  



ljusen på kaminen, pyntet i vardagsrumssofforna o på bordet, pyntet i fönstrena.


skänken, o vardagsrumsfinbordet, köksbordet och fönstret i köket. Ser ni julstjärnan som lyser? den köpte älskligen åt mig i fredags..blev såå glad =)


avslutar med en bild på min lillasyster o vår systerson william från fikat förut idag..visst ser de mysigt ut?







Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja dagen har avrit toppen =) det ser din oxå ut o ha varit,, å va fint du gjort hemma med allt pynt, ja ska börja imorgon =) o din mage e super stor o vacker :D

2008-11-23 @ 20:02:29
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

guud vad mysigt ert hus är!! jag älskar julpynt!!

2008-11-24 @ 08:07:20
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: elina

guuuud vad mysigt du har gjort det ! jag har bara fått upp julgardiner i vardagsrummet, egentligen tycker karln att det är för tidigt men eftersom jag kliade hans rygg igårkväll så lovade han att jag fick sätta upp ljusstakar och allt idag ;D hehe ibland får man tänka smart ! tror vi har likadana gardiner i vardagsrummet, får inte upp förstoring på dina bilder men svarta med små tomtar på (som bara bar en näsa o skägg ? ;)) kramis

2008-11-24 @ 09:00:56
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback