Lördag förmiddag


2008-11-29 @ 12:35:49
sitter här med datorn i knäet o ser lite halvt på 300 som går på kanal plus. Är trött idag även fast ja sovit okej inatt. har hunnit me o fika hos mor o far, dammat av här hemma. Älsklingen har damsugit av o gjort rent i kaminen. Snart ska A åka iväg o spela fotbollscup i mjölby, så blir ensam resten av dagen.

Idag är det julskyltning här i byn så ska nog gå dit en sväng o kolla lite grann. Sedan blir det julbord ikväll med pappas åkeri. Får se hur länge man orkar va där.

Vad händer hos er idag?

kramis






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Jag har dammat och snart ska jag jaga dammråttor..

Annars blir det en lugn lördag, jag har sd hela tiden och mensvärk så förlossningen sa att jag ska vila och ta det lugnt..Inte för att det är så lätt..=)



Julskyltning låter så mys..

2008-11-29 @ 13:29:07
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

åå va gott med julbord.. hehe myss!! sj har ja varit på torget o kikat :D

2008-11-29 @ 14:51:03
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

jag har städat hela lägenheten och handlat minsann. hunnit med ganska mkt idag ändå :) ska ut med hunden snart också och möta upp älskling som nyss slutat jobba. kvällen blir tv och tacos. vi hoppas verkligen att värkarna börjar snart. dem är rätt sega nu. kommer var 45e min och gör knappt ont :/ hoppas din lördag blir mysig! kramis

2008-11-29 @ 15:24:56
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback