Lördag morgon.


2008-11-01 @ 08:48:13
Usch.. e så trött idag. Har soit dåligt inatt. Har varit uppe o kissat flera gånger,har till råga på allt oxå vaknat med halsbränna x antal gånger. Och vid halv fyra var jag tvungen o gå upp å ta mig en macka för jag var hungrig. Tog även lite flytande halsbrännemedicin då med. Sedan har ja sovit halvt om halvt efter de. Har ont i axlar o armar med..det är så svårt o veta hur man ska ligga, har svårt o veta hur man ska hålla händerna när man ligger på sidan.. Men men..annars mår jag ju  jättebra! Vi ska ju bli föräldrar snart.det slår det mesta =) Då står ja ut me krämpor.

Idag ska vi åka till jönköping en sväng, ska först till 1klass och hämta vagnen o babyskyddet och sedan så ska vi gå en sväng på a6. Måste köpa lite ikearamar o lite. Sedan blir det förberedelser inför middagen vi ska bjuda mamma på ikväll.

vad händer hos er idag då?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback