lördagskväll


2008-11-08 @ 18:14:45

Vad lördagarna ska gå fort jämt då.. kanske e för man jämt har massor o göra som ska vara klart? Idag har ja varit o fikat lite på förmiddagen, sedan åkte vi hem. Andreas fick faktiskt måla tvättstugan idag. Kände att de inte va så smart att jag gjorde det, fick ju ont förra gången så, o de va ju ändå för typ två veckor sen snart så. Själv satte jag iställlet ihop lådorna till stommen som ska va i tvättstugan. Gick väldigt smidigt faktiskt.

Vid tre åkte vi till mor o far för o fira maamma som fyllde år igår. Av oss barn med familjer fick hon en kolsyremaskin, hon blev jätteglad =) åt massa kakor och tårta med såklart! Kom väl hem för typ en timma sedan, började då sätta dit lådfronterna på lådorna ja satt ihop. Nu blir de inte så mkt mer faktiskt.

Har bett A att laga maten ikväll, ska bli skönt o slippa. Blir tacos, de reder nog han ut. eller va tror ni?

Ska ta o vila mig lite.. känner mig trött!

vad ska ni göra ikväll?

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback