nu är det gjort


2008-11-20 @ 20:28:14
var hos bengtsson förut o hittade lite tyg o gardiner. Så vet ni va ja gjort nu? har sytt kappan till bebisrummet, en likadan fast mindre till tvättstugan. Har dessutom lagt upp de nya gardinerna o satt upp dom i vardagsrummet, har även lagt uppp och satt upp de nya gardinerna i sovrummet med. Eftersom ja redan har de svarta gardinerna med lussekatter uppe i köket så innebär det att de bara är datarummet kvar. Där ska ja ha röda gardiner med julgranskulor på. Rätt fina faktiskt.

men har ju fortfarande kvar alla julstjärnor o ljusstakar så får ta dom i början av veckan som kommer..om jag kan behärska mig vill säga!

Inge roligt o ha på tvn nu så jag sitter o kollar på tv4 fakta, doktor fetma. Är rätt intressant faktiskt. I brist på annat så, haha!

har börjat packa bb väskan lite smått med. Men e tveksam till att allt ska få plats, bara morgonrocken tar ju stor plats. e de många av er gravida som ska ha med sig morgonrock? A får väl ha med sig ett extra ombyte i en kasse i bilen så får han gå o hämta den sen eller nåt för tror inte hans kläder får plats i väskan me.
 det är ju ändå blöjor, tvättlappar i frotte 4st, tvättservetter, amningskupor, bindor o sånt som ska me oxå. Sedan ska man ha en toalettväska med shampo, balsam, tandkräm, deo. Sedan har jag lagt i ett par mjukisbyxor, en mjukiströja, 3 st tunikor, 3 par strumpor, trosor, två aminingsbehåar,en stickad kofta, morgonrock. det är redan ganska fullt.
Har förberett en hög me bebiskläder me som ska i, det är overall, mössa, vantar, 2 pyamas, en bomullskofta, två par byxor, två par strumpor, tre body, en filt, en sparkdräkt att åka hem i, hjälmmössa.

ska jag packa i för mkt grejer tror ni?






Kommentarer
Postat av: vera

blöjor/bindor behöver du väl inte ha med dig? det finns ju på sjukhuset!

2008-11-20 @ 23:54:26
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback