sitter i soffan


2008-11-16 @ 20:22:54
sitter i soffan o ser på ensam mamma söker, äter lite pepparkaksdeg o drömmer mig bort.  Min älskade sambo har faktiskt lovat mig att raka mina ben. Det är dags för det känner ja o ja har svårt o göra't själv om man säger så. Förhoppningsvis kan vi ta de imorn kanske? dessutom har mina tånaglar vuxit massor med o skulle behöva klippas.  Haha..tänk att han står ut med mig...världens äckligaste grejer kommer han få göra, ja hade aldrig gjort det för honom. Men det är inte för att det är äckligt så utan hans fötter e de äckligaste/fulaste fötterna man någonsin skådat (skojar inte, o han vet att de e så så) men shit.. tänk va han fått stå ut me ändå de senaste månaderna, o så nu ska han få raka ben o klippa tånaglar..haha, e bara för honom o ställa upp. Ja ska ju klämma ut hans bebis sen så ;)






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

När började du får problem med att raka benen?? Haha va nice att han gör det. Min sambo vägrar..haha..fast det gällde iofs inte benen utan fissen..kan fortfarande raka själv!

2008-11-16 @ 21:22:33
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback