Tisdagen


2008-11-11 @ 09:47:50
frukost- kellogs flingor med banan och mjölk
humör- trött o sur känner ja mig just nu, men hoppas humöret ändras. Har ju ändå sovit ganska bra.
tankar- undrar hur Elinor och Jimmy har de, om de har badat något.
gjorda- röjt undan på disken, tänt eld i kaminen, klätt på mig, ätit frulle
att göra- kanske baka lite muffins, ska nog ta de lugnt med allt o se på en film o barmorskorna.
tabbe- inte hunnit så långt än, men de kommer nog..de räknar ja me.
tråkiga- att ja ska gå o oroa mig över tvättstugan. Den kommer aldrig bli klar.
Roliga- att de buffar runt konstant i magapimpen..får mig o längta ännu mer =)


nähä..ska slänga i lite mer ved i kaminen o bädda sängarna nu..sen får vi se va de blir.

ha en bra tisdagsmorgon.






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

JAG hittar INTE barnmorskorna avsnitten..=( Kan du länka??

2008-11-11 @ 10:33:07
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback