ååå.mys


2008-10-02 @ 18:52:06
kom nyss hem. VArit hos mamma en sväng o umgåtts lite. Självklart blev de som jag trodde. min storasyster emma o william kom förbi en sväng. Så har gullat me honom massor. Svårt o fatta att han redan är fyra månader. Han har vänt på sig när han ligger på rygg, han flinar o skrattar o mumlar massor. Åh..han va så gullig förut me, mamma höll honom o då stod jag o pratade med honom jättenära hans ansikte. Då tog han fram händerna o skulle känna på mitt ansikte. Han nöp på mina kinder o siktade nog in sig på att pilla mig i näsan. MEn då sa moster nej..haha!

Å..han e så underbart söt o gullig. Blir så glad o lycklig i hjärtat bara av o se honom <3 hoppas våran bebis blir snääll o sööt :) för guud va de kommer hitta på hyss tillsammans om ett par år, det vet jag!


nähä..ska väl ta o duscha lite o sedan blir de o slappa framför tvn. Orkar inte göra nåt speciellt..e så seg, ovanligt då..haha! men det är så det är när man vaknar flera gånger varje natt av kramp, sen e de inte roligt o vakna av sparkar på blåsan så man måste gå o kissa heller. MEn som sagt...bara o stå ut..man får ju nåt för de :)

kramar






Kommentarer
Postat av: carro

de lätt myssigt,, samma här dricker tea o äter tekaka med ost.. blegar tv samtidigt, sen idol...

2008-10-02 @ 19:08:03
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: johanna

ah, man får en rundvandring så man hittar lite grann i varje fall och vet var man ska gå när man väl ska dit... trodde man kunde det på alla sjukhus! det skulle vara så i alla fall..



haha ja det är bara att stå ut man får tänka att det kommer ngt gott ur det sen:)

2008-10-02 @ 19:18:26
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback