fredagkväll!


2008-10-31 @ 18:02:02
å va skönt det är o bara vara nu då. Har varit lite av en tantchaufför idag..haha! Mamma ringde o frågade om ja inte kunde hämta henne vid ica efter hon slutat jobba vid elva eftersom de kom ner så mkt snöblandat regn o hon hade en del hon behövde handla på ica. Snäll som ja va så ställde ja såklart upp..för hon är så rar o go min mamma! Sedan gick vi till min mormor och fikade o där avnjöts de den första lussekatten på huuuur länge som helst. Var riktigt gott kan jag lova. Sedan tvättade jag lite kläder o så hos mor, va skönt o få de gjort så man har lite underkläder o sånt så man klarar sig några dagar till.

Fick även åka o hämta min söta farmor på vårdcentralen o skjutsa hem henne, hade ändå inge bättre för mig så kände att ja kunde va snäll o ställa upp o hämta henne eftersom de va busväder.

Ja och sis var även o handlade lite inför middagen vi ska göra iordning till mamma imorn. O då va A me oxå så vi bestämde att ja inte orkade laga mat idag.. de blir revbenspjäll, grillad kycklingfile och potatissallad. Det blir grejt de!

Sedan fikade vi såklart lite nu på eftermiddagen me hos mor. Va så mysigt så, att träffa sina syskono respektive, mamma o william. Synd att inte alla kunde va där. William e såååå söt. Måste hålla honom lite varje gång ja ser han ju. han har kommit underfund me hur man pruttar me munnen med. På vägen till linköping igår gjorde han inte annat än o sitta o prutta me munnen.

nää.. nu ska ja inte tjata om massor här.
Men imorn ska vi åka o hämta alla bebisgrejerna, plus att de nog blir en sväng till rusta och ikea kanske.

Hoppas alla får en trevlig kväll.
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback