hmmm


2008-10-27 @ 13:02:27

va inne på expressens hemsida förut och kom in på  alltombarn.se där det fanns bildreportage från olika kvinnor som fött barn. Med bilder på hur magen såg ut under graviditeten o sedan efter. Där fanns det även en länk till en engelsk hemsida

www.theshapeofamoter.com


alltså många av de här bilderna visar bristningar under graviditet och efter. Men egentligen, va gör de? det är ju bara en fin symbol på att man fått ett barn :) så tänker jag iaf. Blir inte skrämd för det. Får man bristningar så får man väl de..inte mkt o göra nåt åt! Men tyckte ändå de va rätt intressant o läsa.

check it out vet ja.!

nu ska ja laga mat. ägg o korv till mig, ägg o bacon till A.


ha en bra eftermiddag.


kramis







Kommentarer
Postat av: Anonym

okej det är kankse inte jätte snyggt med bristningar. men vad ska man göra? och precis som du skriver, det har ju ett vackert budskap med sig. :):)

kramis

2008-10-27 @ 14:56:01
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Miian

man får helt enkelt leva med dom.

Inför min sambo och barnets pappa skulle jag inte bry mig de minsta,kanske om man någonsin i framtiden skulle tvingas visa sig för nån annan karl,även om det inte finns i min värld så kanske det skulle va jobbigare.

Men Jonas har ju med bidragit till bristningarna..

och bara för man inte får några under graviditeten kan man få under och efter förlossningen,det fick jag :(

Bara små som tur är!

Man lär sig leva med dom

2008-10-27 @ 22:37:31
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback