hur ska man tolka de här då?


2008-10-27 @ 15:02:23
"Hej Emelie

Din vagn och babyskyddet kommer båda i vecka 47.  Vill du hämta tidigare går det säkert att ordna ändå.
Meddela oss om du vill hämta tidigare så ska vi försöka ordna det."

Hmm.. hur tycker ni ja ska tolka de? menar när vi beställde vagnen för cira elva veckor sedan sa de att de skulle ta tio veckor åtminstone innan vagnen kom. O nu ska man alltså vänta tre veckor extra, men de kan säkert ordna så det kommer ändå.? varför kan de inte fixa de från början istället då undrar jag.  Blir inte riktigt klok på de här.
v 47 är jag i vecka 37, kul jul o hämta barnvagn då. Det jag har mest i bakhuvudet är ändå  att tänk om de händer nåt så bebisen kommer tidigare? då har vi inge o köra hem bebisen i, och ingen vagn heller! 

Vi var ju ändå ute i god tid o beställde emmaljunga vagnen bara för vi visste att de va upp till tio veckors leveranstid. Men de hjälpte visst inte. Blir så avundsjuk på alla andra som redan har sina vagnar o babyskydd ståendes hemma o väntar. De vill ja me ha!

SKIIIIIIIT






Kommentarer
Postat av: carro

jobbigt d där med vagnen.. sånt blir man så irreterad över ju! detta paket fick ja från lilla svalan endast 53 kr för allt.. fick en sån brochyr i en mama tiding, men min killes syster blev oxå avis o ringde lilla svalan,, se på nätet efter nr, så skickade dom en sånt erbjudnade så du kan ju alltid prova,, o tack att du tyckte hallen blev bra,, vänta tils du får se kk =) hehe kram kram vännen

2008-10-27 @ 16:30:42
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

vi har en emmaljuga duo sportvagn just nu, en den fick ej plat i nya bilen, o ja gillar den ej, så ska köpa en brio sing snart :D

2008-10-27 @ 20:13:33
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Miian

kan dom ordna det så tycker jag absolut du ska ta hem vagnen,det var sååå mysigt att ha Lowas vagn hemma tidigare,varje gång jag gick förbi den rullade jag lite på den,gick in den,bäddade om och om igen..

sååå mysigt!

konstigt dock att man inte sköter sånt bättre...

2008-10-27 @ 22:35:42
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback