Ont


2008-10-11 @ 16:24:40
Har precis avslutat rivandet av tapeter på en vägg i tvättstugan. Skönt de. Vi har lixom bara cirka åtta veckor kvar o bli klara. Ska vi hinna de så måste ja ligga i nu.
Det värsta e att man itne orkar lika mkt värrre. Min skinkichias spökar lite idag med.. så har fått sitta ner o riva mkt av de. Vi ska sätta väv istället, och så ska vi ha dit en bänkskiva, ny ho, eventuellt ny kran, garderob, hurts, och så måste vi ju köpa en torktumlare. SEdan e tanken att vi ska ha en del av bänken till skötbord sedan eftersom det är nära till vatten, och vi inte får plats med ett bra skötbord på badrummet.

Var iväg och köpte lite tyg till korgen idag. Var jättesött. Sedan köpte jag bomullstyg med som jag ska sy smålakan av.

Ikväll e vi bortbjudna på lite tacos hos mamma o pappa. Ska bli jättetrevligt eftersom alla systrar med respektive kommer med. Vi brukar ha ssååå roligt ihop hela tjocka familjen :)

Vad händer hos er?

kramisar






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Hej hallå! Nej det va fruktansvärt, jag blev helt ställd! Obehagligt att okända tar på en, kändes nästan som om hon tafsade..Men jag överlever och kommer vara på min vakt hädanefter..;)



Va mysigt det låter med tacos, jag har också planer på det ikväll..=) Kramar

2008-10-12 @ 13:00:20
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback