Snart helg nu


2008-10-31 @ 08:38:22

Wiie.. när A kommer hem från jobbet idag så är det helg =) gud såå skönt de ska bli!! Idag ska vi kanske åka till 1klass o hämta barnvagnen o babyskyddet..om de inte blir imorn istället. Får se vilket humör A e på när han kommer hem

Nu har ja tagit lite bilder på babyrummet me. fick igång kameran igår efter vi satt i minneskortet. Så nu kan man nästan ta 800 bilder, gött mos!



Tvn som står på golvet ska till vinden, lådan ska oxå dit.


I hyllan ska vi ha lådor sedan, antingen rosa eller turkosa från ikea. Men de köper vi inte förrän vi vet va de e för kön. De två sista bilderna är från vårat sovrum där vi ställt korgen sålänge. Ska flytta den sen när bebis kommer så den står bredvid sängen.



här är mitt lilla projekt tvättstugan. Spenderade en hel dag där me o sätta massa väv. Var skitjobbigt! Rörmokaren kansek kommer idag o flyttar lite rör, med betoning på kanske. Gör han inte det så ska jag måla i helgen. Vi har valt en beige färg. sedan ska jag sätta ihop två skåpstommar som ska stå därute.
De blir nog bra bara allt blir klart nån gång.

Imorn ska vi göra iordning födelsedagsmiddag till mor. Hon fyller år nästa lördag o en sak hon önskade sig var att bli bjuden på middag utan att själv behöva göra något. Så de ska hon få imorn. Blir hasselbackspotatis, fläskfile och bearnaisesås. Lite sallat o efterrätt med.

nähä,,ska ta o slänga i lite mer ved i kaminen o sedan ska jag äta.vi är hungriga bebis o jag.

Ha en trevlig fredagsmorgon!
kramar







Kommentarer
Postat av: erika

åååå va kul me bilder, gu va fint!!!

2008-10-31 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback