svettig


2008-10-26 @ 11:22:09
haha..märks att man inte orkar lika mkt som förut iaf. Har spenderat nån timma me o äntligen försöka få ihop vår vita expedit hylla från ikea. Det gick faktiskt riktigt bra. E bara de att man blir precis genomsvett av o sätta ihop möbler nuförtiden. Minsta lilla så bara rinner svetten känns de som. O för att inte tala om när man ska shoppa o går runt i butiker..man svettas ju fasen ihjäl. Aldrig varit så varm av mig innan som jag är nu. Men ja har ju en kamin i magen med så. haha.
Tror jag ska ta o beställa en kamera nu. Hittade en bra födelsedagspresent till mor med, så ska väl ta tag i't! Sedan tror ja jag ska gå in o fylla i föräldrapenningen, eftersom ja måste ta av den tio dagar innan beräknad födsel sedan då hp bara gäller till tio dagar innan. Surt..men va ska man göra? de blir nog bra tror jag =) hoppas de iaf!

hur har ni planerat eran fp? ska ni ta tre,fyra eller fem dagar i veckan?
kramis






Kommentarer
Postat av: Miian

oh det e sååå surt att plocka mammpengs innan bebisen är ute.

Jag fick ta 2veckor eftersom Lowa kom försent.

Tycker det är knäppt att det rättar sig efter BF datum,nästa gång ska jag be BM flytta BF datumet 2veckor,så vet man att man e nääästa safe ;)

2008-10-26 @ 12:57:14
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback