YES


2008-10-02 @ 16:12:20

Sju arbetsdagar kvar nu. såå gött :) och imorn är det fredag igen :) Igår va jag så trött så orkade bara kolla på halva avsnittet av förlossningskliniken, sedan somnade jag. Så blev inget grey's för mig inte.
Har nyss avnjutit en måltid av pytt i panna med ägg o massa ketchup..var mums!
Blir en lugn eftermiddag/kväll. Ska nog cykla till min kära mor en sväng snart o se vad hon gör..hoppas emma o william kommer förbi en sväng me :)

Imorn ska vi åka och hämta bilen, sedan blir det babyproffsen o ikea. YES :) :)

kramisar







Kommentarer
Postat av: carro

skönt att det bara e 7 dagar kvar :D nemen va säger du somna? hehe.. kan va skönt det oxå ibland. tyckte inte det va nått super avsnitt av grey´s ändå =( åå ikea va kul..

2008-10-02 @ 17:57:11
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

tack tack :D:D händer ikväll då?

2008-10-02 @ 18:50:03
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback