Dagen


2008-09-21 @ 18:48:42
ja..detta har varit en lång dag. Var hos mor o far o åt vid ett, sedan blev det a6 en sväng. Där hittade jag en vinterjacka/kappa på hm o sedan ett par gråa mammamysbyxor, o två par vantar. Skönt o äntligen ha de köpt vill ja lova. För är för stor för mina gamla jackor nu ju :( 

När ja kom hem plockade jag upp äpplen från gräsmattan i vår trädgård o sedan ställde jag in utemöblerna, så nu är det väl slut på sommarn helt då *suckar*
hörde att en klasskompis äntligen fått sin bebis nu, blev en flicka som skulle heta Isabelle; vilken tur. då kan vi stryka det namnet på vår lista då :) Andreas ville ju jättegärna att vi skulle ge grodan de namnet om de blir en flicka. Men nu går ju inte de :P

nu har älsklingen gjort iordning lite varma mackor som snart ska avnjutas. SEdan blir det tv, får inte glömma de ensamma mammorna ikväll ju.

jobb imorn igen då..imorn har jag exakt tre veckor kvar att jobba, eller 22 kalenderdagar kvar, eller 16 arbetsdagar :) om det nu vill sig.. hoppas inte man behöver bli besviken på f-k






Kommentarer
Postat av: carro

låter som en sjön dag.. vi har bara slappat typ, va hos pappsen en sväng i skara.. har haft huvudverk tyvär ja helt slut idag.. mackorna lätt gött.. ska nog t mc donken snart.. har inte ätit det på över 5 månader tror ja.. hehe då kan d va gött.. :)

2008-09-21 @ 19:04:35
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

sen va det nån som hette tezzan? nått som skrev t mej? kolla mina komentarer.. om ditt lösen??

2008-09-21 @ 19:06:46
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Miian

tack för lösenordet ;)

Du är beräknad till dagen innan jag var beräknad,jag gick dock över och födde inte förrän den 23:e December puh

hoppas du slipper den pinan,att gå över tiden!

Hoppas allt är bra,kramis

2008-09-21 @ 20:41:39
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jupps det blir bröllop,men när är inte riktigt bestämt.

vi vill ha "hela paketet" och med tanke på att bara ringen jag ska ha kostar 11000kr så får vi vänta och spara och spara lite till,man blir ju inte rik av att gå mammaledig ;)

2008-09-21 @ 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback