dåligt


2008-09-14 @ 19:51:43
började kolla på kvällens avsnitt av one tree hill förut. MEN kan säga att jag slutade kolla rätt fort. när en serie börjar med intriger så kan jag inte med o titta bara för ja tycker det är så hemskt. Hoppas på bättre avsnitt nästa vecka så man törs se igen. Har precis kollat klart på remember the spartans. Aldrig sett en så dålig parodifilm! blev inte ett dugg imponerad av den! Godiset man åt till var mkt intressantare då!

nu väntar snart andra avsnittet av ensam mamma söker. så ska duscha av mig lite innan de o sen lägga mig i sängen o kolla, sen kanske man somnar hoppas jag :)imorn blir det jobb igen. Förhoppningsvis är det BARA fyra arbetsveckor kvar imorn..det återstår att se dock!

hoppas alla har en bra söndagskväll.

puss puss 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback