De börjar nalkas..


2008-09-25 @ 17:55:57

Har precis varit inne på jotex hemsida. Guud vad jag längtar till man får börja julpynta. Ska bli riktigt roligt.  Julen är nog den mysigaste och roligaste högtiden av alla tror jag. Man får umgås med sina nära och kära. Man får pynta massor..ÅÅÅ vad jag längtar dit med. Eller jaa..till första advent för då får man ju lov o ta fram alla julsakerna :)

Lite grejer jag föll för på jotex hemsida:
¨




de ja gillar mest av allt är nog den stora svarta stjärnan..så snygg :)







Kommentarer
Postat av: carro

åååå älska jul o allt som tillhör, som du säger umgås med famlij, myssa o man får ju inte glömma tomten =) jaa helt underbart hehe kul att se att den rör sej eran groda.. ;)

2008-09-25 @ 18:24:26
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

ååååh jag älskar julen!!! man blir så glad i hjärtat när man ser massa julpynd :):) och sen får du och jag en så fin julklapp i förväg så denna julen kommer ju bäst av alla :):) kramis

2008-09-26 @ 09:46:18
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback