funderingar från ett varmt vardagsrum


2008-09-17 @ 18:08:05
sitter framför kaminen i vardagsrummet o myser..det sprakar så härligt. Sitter här och funderar på att lösenordsskydda min blogg.. om jag ska göra de eller inte. Då får man lite mer koll på vilka som läser, och sedan hatar jag att vissa personer alltid ska göra spe av vad man skriver.
Att en del dagligen ska skoja o stoja om saker man faktiskt verkligen skrivit för man tycker det är viktigt. Skriver inte i bloggen för att alla andra ska kunna ha roligt åt en. Skriver faktiskt mest för min egen skull. för jag tror att det kan vara bra att skriva av sina tankar, funderingar med mera. Och nu när man är gravid så finns det mkt mer o skriva o fundera om., o då kanske det kan va kul att ett år från nu gå tillbaka och titta hur det såg ut då..hur man mådde o allt sådant!
Vill jag referera till bebben i magen som grodan eller som vårt mirakel eller kärleksbarn; så vill jag kunna göra det utan att träffa folk dagen därpå som ska hålla på att göra spe av en. För det gör VISSA personer och jag tycker det är elakt.

Såå..nu har ja skrivit av mig igen.. men hur sjuttsiken ska jag göra.*hmm*






Kommentarer
Postat av: carro

tycker du sak göra det om du känner lite tvivel.. prova ett tag o sen går d ju ta upp igen.. men hoppas ja får ditt lösen då ;)hehe ok jaa mammor e toopen.. :D

2008-09-17 @ 21:03:57
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: brallan

jag tycker också du ska lösenordsskydda om det nu finns sånna gökar där ute som håller på på det viset! men glöm inte att ge mig lösen om du bestämmer dig för det ;) kraam

2008-09-18 @ 10:26:26
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback