Gårdagens festligheter.


2008-09-07 @ 16:36:35
Nu har jag gått igenom bilderna från williams dop igår. Tyvärr var det så mörkt o lustigt ljus i kyrkan så fick inte så många bra bilder. Men de som blev är ganska bra i alla fall.  Kan säga att det var en riktigt fin stämning i kyrkan. Var ett par till som döpte sin son, men william va ju sötast såklart! Jätteduktig va han med. Han sov nästan hela tiden, men när prästen skulle döpa honom i funten så vaknade han till o gnällde lite. Sedan va han me i resten av ceremonin. Var så man blev tårögd faktiskt måste jag erkänna. Men man är ju lite extra känslig just nu me så.

   

prästen frågade vilket namn de har valt, sedan fick pappa fredrik hälla upp vattnet.

   
 här får han vattnet på sig, efter var han vaken och kollad in sin mamma med stora söta ögon.
  

tårtan var jättegod vill jag lova! min syster är så duktig på att komma på massa bra ideern. Hon hade beställd klistermärken med william på till muggarna och vikt servetterna till en tröja.jättefint!

   

mosters lilla gullunge i sin pappas o farfars knä, mormor och morfar (min mor o far), 2 av mina 3 systrar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback